En helt ny hund...

Ja det är sant, mamma och pappa säger att jag är som en helt ny hund..... *jag beter mig som en valp*
Jag har varit jätte pigg och busig i dag med.... jag hittade en sandlåda idag på baksidan och den var jätte rolig att gräva i, och det var ännu roligare när mamma och pappa sparkade i sanden så den flög iväg....det var jätte roligt att springa efter och attackera sanden!!! *busunge*
 
Men annars idag har det inte varit nå rolig dag faktiskt....både mamma och pappa har varit JÄTTE tråkiga... De har städat här hemma TYP hela dagen och knappt legat på golvet och myst med mig juh.... *dumma mamma,  och dumma pappa*


I dag har pappa inte ens legat på golvet och fjäskat för mig när mamma var på jobbet så som han brukar...
(jag vet att han brukar fjäska för mig för att göra mamma sotis när hon kommer hem från jobbet)

image26


I dag orkar jag inte skriva så mycket, tänkte gå och försöka krypa ner i sängen, för den är nybäddad med rena sängkläder..*mysigt*
Fast jag brukar inte få sova i sängen på nätterna lika ofta längre, brukar få komma tidigt på morgonen...
så jag har hittat ett annat ställe...SOFFAN...den är jätte bra, jag har en egen filt och har så mycket plats jag behöver...precis så jag vill ha det!!!
När jag sover på soffan så håller inte mamma mig vakten genom att klaga på att jag och pappa ligger för nära på varsin sida så att hon inte kan sova...min mamma är allt bra fjantig i bland! *finns det hjärte rum, finns det stjärterum*

Puss puss från sessan!!

     


 

...Var lycklig för det du har, istället för att sakna det du inte har....


Kommentarer
Postat av: Denna dära

Tequila. säg till mamma o pappa att ta semester en vecka o komma ner hit o hälsa på. så kan du leka med moster Gia :) ahh, perfa.

2007-05-11 @ 14:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0