Promenad med Paschall!

Hej på er!
Nu är det det dags för en uppdatering igen tycker jag!!!
Här om dagen... (i Tisdags för att vara exakt) så var jag, mamma och Paschall ute och promenerade i skogarna...
Jag tyckte där emot att det tog lite för lång tid för Paschall att förflytta sig framåt... Så jag tog saken i egna händer...(eller nja inte riktigt) Jag tog grimskaftet i min mun o drog lite i det så han skulle öka takten!!! Gick kanon faktiskt!!




Men när Paschall kom förnära då var det inte lika roligt längre... han är juh så himla stor juh!!!

Ha det så bra kära vänner! /Tequila

*Ingen är så rik att den har råd att förlora en vän!*

Kommentarer
Postat av: Pammis

Jag är skitfattig, stannar du? :P

2009-04-13 @ 00:24:07
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/
Postat av: pammis & Henke

Tack för idag grisen, kom gärna ut o lek igen :)

2009-04-16 @ 21:04:33
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/
Postat av: maria blomqvist

Alldeles underbart juh!!!

2009-06-17 @ 12:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0