Nu är Jul Ledigheten över...

Dags att börja jobba igen!
Har hänt en del grejer under mitt "jul-lov"..några mindre händelser..några större.
Hinner inte ta allt nu, får bli en uppdatering senare när jag har mer tid.
Kanske skulle förska slänga i hop en "års redovisning" vad som hänt under det gågna året..har sett att man tydligen ska göra sånt i sin blogg!:) hehe...

Slänger upp en bild så länge...nu ska jag fortsätta vila eftersom jag är ganska så ny opererad... *erkänn att ni tycker synd om mig*..OCH DET ÄR DET!!:)



Puss mina Sötnosar/ Tequila.


*Dont worry, be happy*


Kommentarer
Postat av: Sooz

Krya på dej!! Vi tänker på dej här borta!!

2009-01-17 @ 21:54:24
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0