Det bor en djävul i mitt hem..

Ja alltså det är inte lika farligt som det låter... Det är bara det att Devil har flyttat in till mig.. har nog nämnt honom någon gång förut här i bloggen, han bodde en kortis hos mig i vintras oxå!!
Ganska söt är han faktiskt...men han har blivit lite mer manlig nu om man får säga så!! (hoppas inte Devil läser detta)
Fast hans öron..*asg* de är för roliga..de brukar tejpa dom för att de inte ska stå rakt upp, men de brukar inte gå nå vidare... ehehe..



Vi är ute och härjar i skogarna varje dag och då kan jag lova dig att det är full rulle.... (dock tycker mamma och pappa att vi lyssnar för dåligt på dom) *fjantiga skulle jag nog vilja kalla det*

Hemma är det inte alltid lika roligt att ha honom faktiskt...han är mest bara ivägen och tar all uppmärksamehet känns de som..men har satt honom på plats några gånger, när jag inte får komma fram och hälsa på mamma för att han hoppar och är över allt... *Då jäklar*

Ibland kan han att vara ganska go xå..det är skönt att ha någon att ligga nära så man får lite värme!:)
       

En sak till..hihi...han är rädd för Paschall oxå!:) *En riktigt fjant om man får säga så*
Han går fram och luktar på bakbenen, men så fort Paschall vänder sig om springer Devil där ifrån och skäller en massa. Då blir inte mamma och pappa glada!!

Lägger upp fler bilder så snart mamma har lagt in dom från kameran.

Puss / Sessan Tequila




Kommentarer
Postat av: pammis

Ahh, sötisar

2008-10-01 @ 20:28:51
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag längtar efter att få se lite nya bilder

på mitt älsklingsbarnbarn! Puss!

2008-10-27 @ 11:42:10
Postat av: Mamma

Nää Mallamousan nu är det väl dags att skriva lite mer om mormors prinsessa!!!

2008-12-02 @ 00:44:50
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-02 @ 00:47:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0