Bus med Devlon

Har varit hos Devlon och lekt några ggr de senaste veckorna och det har varit så skoj... Pappa har tom låtit mig vara där helt själv när han har varit och jobbat i karlstad.... *så skoj*

image117


Här busar jag med Devlon för fullt...men han är så himla snabb, så de är lite jobbigt i bland faktiskt...

 

image120
Visst är vi snygga!!!;)

Längtar tills jag får komma dit snart igen och busa och mysa med honom igen.!!




Mamma hade en massa tjejer hemma på fest en helg och självklart fick jag vara med, och då i centrum så klart! Alla klappade på mig hela tiden, och det är bra att de vet sin plats när de kommer hit.....de låter mig alltid få min plats i MIN soffa och de leker med mig så fort jag vill!!:)

        

puss på er sötisar/ Tequila


*Det är okey att inte hinna med allt*

Kommentarer
Postat av: Pappa (morfar)

Verkar vara en riktig "partydog" med en egen soffa!

2007-11-19 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0