Blommor och bin...

Eller jag menade nog en fluga, för när jag var hos gamelmormor idag så svalde jag fluga, men den ville inte ner i magen så jag hostade upp den igen, och den smet... *dumma fluga*

I går så planeterade jag och mamma blommor till balkongen...det blev jätte fint....vi planterade även smultron som jag ska ha och smaska på till sommaren.... jag hjälpte mamma jätte mycket och var inte i vägen någonting.... *mamma skulle aldrig klara sig utan mig*

 


Idag hjälpte jag mamma oxå med att skruva trall på balkongen, eller nja..mamma sa till mig att det blev för trångt för oss båda så jag låg vid dörröppningen och solade mig och tittade så allt blev bra, pappa fick inte heller varamed ute på balkongen.
Mamma säger att hon gör i ordning balkongen tills hennes kompisar kommer hem i sommar...
Men om jag själv får bestämma så är det bara jag, mamma och pappa som ska vara på balkongen och mysa.....
(Nu är faktsikt inte balkongen så ruskig heller som den var i början.)

image41


Ikväll har jag varit och hälsat på hos farfar, plastfarmor och farbror Max faktiskt, HELT själv!! Pappa lämnade mig där när mamma var på jobbet, tyckte mamma och pappa pratade något om att jag skulle få sova där om nån dag för att de skulle åka bort...men jag hörde nog fel, för de tar juh med mig över allt...

 


Men en sak jag inte fattar är varför pappa blev så arg på mig förut...för när han och jag gick och möte mamma efter jobbet så möte vi den jobbiga granhunden, simba tror jag vist att han heter...så klart jag morrade och högg mot honom på en gång...det gör jag juh alltid... men då tar pappa tag i mig och säger att jag ska sluta upp med de där fjant fasonerna...*jag vill juh bara skrämma bort honom*

image42


Ne nu tänker jag faktiskt lägga mig och sova, för i morgonbitti är tvättstugan bokad!!!

puss puss tequila!!


...Om du har en underbar vän, låt den veta det...

Kommentarer
Postat av: Denna dära

Ohh vad fint det blir på balkongen, jag vet vem jag ska anlita när jag behöver hjälp någon gång ;) här behövs ingen handy man, vi har ju malou :) väl ordnat bruden :) O Andreas som ligger o latar sig i soffan, fy fan :P snart ni, 23 dagar kvar. nästan bara tre veckor :) Saknar er!

2007-05-16 @ 18:40:57
Postat av: Denna dära

heeej!! jag vill se något nytt nuuuu, mer bilder, kom igen latmask :P

2007-05-22 @ 09:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0