Trotsig tonåring...

Ja det är faktiskt sant, mamma och pappa kallar mig för det nu. fattar inte varför...
Jag kan väl inte råför att mammas sko låg trasig i HELA vardagsrummet, det var juh inte jag som hade gjort något.... *valp ögon*

image79


Annars älskar de mig mer än livet som vanligt, de tränar en del med mig, och de tycker att jag faktiskt börjar se lite muskelös ut nu, och att jag använder min bakdel mycket bättre. Jag går i trappor utan problem, jag hoppar upp på bakbenen helt av egen vilja, jag hoppar till och med över hinder utan problem. (vilket jag aldrig gjort förut)
Vi ska på återbesök till vetrinären på onsdag oxå, hoppas hon är lika nöjd med mig som mina kära päron är. :)

snart är det utsällning oxå, den 28, 29 är det som gäller:) då ska alla få se min snygga kropp...hoppas att alla mina utslag har försvunnit tills dess oxå...får se vad vetrinären säger om de oxå....

 

Imorgon ska jag ut i skogen med mamma och hennes mormor och plocka svamp..(om dom nu tror de kan hitta något...haha)

Har varit ute på sjön oxå föresten de var jätte mysigt, hihi...o jag fick så klart bada efteråt:)
   
Nu ska jag återgå till mammas knä igen och fortsätta fjäska för henne. Hon var så arg på mig i natt efter att hon hittade skon, men nu verkar hon ha glömt det..... och jag har varit smart och itne bärt på en enda sko idag för att hon ska ha glömt det helt tills imorgon igen... :)
image72

Puss puss från världens bästa Tequila... alltså JAG!!! ;)



"Du har rätt att vara den du är"

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahaha, guud vilken stil hon har på sista kortet då! :) :) Utan tvekan den skönaste stilen jag sett! Hoppas ni har det bra, får ses snart någon dag :)
Kram

2007-07-12 @ 20:23:43
Postat av: Pamis

Heej!
saknar er. har ringt som en tok men får aldrig tag på dig. pöss

2007-08-05 @ 19:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0