God Jul, Gott Nytt År och God fortsättning!:)

Japp, jag vet nu var det såååå där länge sedan jag skrev igen..men lite är det faktiskt mammas fel, för det är hon som hjälper med när jag ska skriva här!

Känns som det var evigheter sedan och att det är massor som har hänt....undrar vart jag ska börja? *tänker*


image127

Eftersom det var så länge sedan jag skrev så laddar jag bara upp en massa bilder, och så kan jag skriva lite om Jul och så istället...kanske? vi får se hur det blir!:)

 
Ungefär så här ser en vanlig dag ut med mammsen på jobbet!! :)

   
Och så här ser det ut på kvällen efter en hård arbetsdag tillsammans!:)

Skulle det vara så att jag inte fått vara med mamma på jobbet där emot så ser det ut så här när hon kommer hem..

ska jag berätta en hemlis?
Mamma kommer alltid till mig först innan hon säger hej till pappa, säg inte de högt bara för han blir så himla sur  *fniss*

Oj vad många bilder det blev på mig och mamma..men det är nog för att det är pappa som leker med kameran mest..får lägga in en stor bild på honom så han inte blir sotis!!!! ;)
image133

Oj oj...sen var det jul ja.... det får jag skriva om nästa gång för nu är det läggdags!!

Puss puss /Tequila!


Kommentarer
Postat av: Sooz

Måste bara säga att tequila e lik min Bosse :) Han e jue oxå från needfulthings,men från D-kullen :) träffade Tequila på my dog i göteborg :) underbart vacker tösabit :) hoppas att allt e bra me er,ska följa eran blogg! MVH/Sussi

2008-04-24 @ 14:21:59
URL: http://raggarsooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0