Underbart!

Nu är jag äntligen ensam barnet igen!!
Devil har alltså flyttat till en egen familj nu, så jag får ha min familj i fred! Så skönt!!!
Okey nu ska jag inte överdriva, klart vi hade våra roliga stunder tillsammans i skogen!!:)
Men vilken plats han tog... inte kul att se att mamma och pappa tyckte om någon annan än mig!! *de vill jag aldrig vara med om igen*
Fast jag tyckte lite synd om mamma när han åkte, jag såg att hon blev lite ledsen i ögat faktiskt!
För er som oxå saknar Devil så har han faktiskt en egen blogg han med!
www.amstaffdevil.blogspot.com


Titta jag får klänga på mamma helt själv nu!:)


Soffan är åter igen bara MIN!


Och min bädd på jobbet är inte längre lika trång!!:)


Okey jag erkänner...jag saknar honom i bland!!!
Saknar att ha något att bestämma över!:)

Puss och hej, det var allt för mig! /Tequila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0