Äntligen Fredag!:)



Nu är det lunch, men det är väl för mycket att hoppas på att mamma ska ge mig nån smaskig smakbit!?
"nej Tequila får inte äta, hon går på special foder för att hon har allergi" Jag blir tokigt alltså!!
Men mamma och pappa var med mig till veterinären i måndags och då frågade de faktiskt om det var något som jag kunde få prova att äta nu..för de ville faktiskt att jag skulle få äta något annat än mitt special foder...
Älg och rådjur fick de till svar!:) Gissa om jag blev nöjd när jag hörde det:) hihi..
fast jag låtsades så klart om som att jag inte brydde mig!:) hihi
Min mormor har nu lovat mig att hon ska laga älg till mig...får se när hon nu gör det!;)

Nu ska jag sätta mig bredvid mamma och titta på henne med mina "ledsna ögon" när hon äter lunch!

Puss Tequila!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej !



Inge skoj att ha matallergi.

Får man fråga vad det är för allergi?

Bor med Tequilas bror max. Han har också allergier...

Fina bilder.

Kram

2008-12-08 @ 11:22:51
Postat av: Tequila

Nej det är inge roligt, när man inte får ge henne ett endaste tuggben!:( Men vi verkar ha hittat ett allergi foder nu, så hon äntligen börjar bli lite fin i pälsen igen och bli av med sina ustslag/bölder. Veterinären vet inte riktigt vad de är i fodret som hon inte tål, utan vi får helt enkelt testa oss fram. Men hon har även nickelallergi, så vi kan inte använda några sånna halsband eller skålar! vad är Max allergisk imot? Kram

2008-12-08 @ 15:12:20
Postat av: Linnea

Max har kyckling vad vi vet...

Men sen är han allergisk mot nåt som vi ännu inte vet vad....

Så man får testa sig fram...

2008-12-27 @ 11:16:21
Postat av: Sooz

Tråkigt me allergi :( Hoppas att ni hittar nått mer hon tål.. Måste säga att hon e väääldigt lik min hane :) Han e oxå från Needfulthigs ;)

2009-01-17 @ 21:57:18
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0