Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Jag vet att det var evigheter sedan jag uppdaterade min blogg... *förlåt*
men det har inte riktigt funnits tid, ork eller lust för det på ett tag....men det ska försöka bli bättring på det:)

Jag hade igentligen en massa härliga bilder på mig själv som jag tänkte lägga upp här, men pappa har varit lite klantig och haft sönder sin telefon så det var väldigt många bilder som försvan... *dumma pappa*
Men kameran är juh ofta med den med så några godingar ska ni allt få kika på!;)

   

 
    Nytt jobb har jag fått oxå sen jag skrev här sist...eller nja, jag och mamma har fått nytt jobb... vi har börjat på Flybo så jag o mamma är där hela dagarna nu...jag har en egen korg under mammas skrivbord, och jag kan vara med henne hela tiden...*underbart*...men ibland tycker jag mamma tar för lite tid för mig på jobbet, då lägger jag bara mitt huvud i hennes knä och tittar snällt på henne...då låter hon mig komma upp och ligga i hennes knä när hon jobbar:) *jätte mysigt*

image110

image115

image114

   

image113



*Att vara söta, men lika som bär vad är det att ha? lite anorlunda är inge fel o va*

Kommentarer
Postat av: Pappa (morfar)

Äntligen!!!!!

2007-10-29 @ 17:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0