Jag säger då det....

Jag hade rätt, mamma och pappa skulle bort och de lämnade mig kvar här HEMMA..*fy va dumma*

Fast jag har haft det ganska mysigt ändå, jag fick sova hos farfar, plast farmor och farbror Max i två nätter!
Max och hans kompisar har varit ute och gått med mig varje dag och busat med mig hela dagarna... fast ibland var jag tvungen att vila lite...då satt Max snällt och tittade på mig och väntade på att jag skulle börja busa igen!!!

image46


Mamma och pappa kom hem i lördags igen, (efter att ha varit borta i en evighet kändes det som.)
Jag fick följa med farfar ner till tågstationen och möta dem, för mamma och pappa hade tydligen saknat mig så mycket så att de inte stod ut att vänta längre på att få träffa mig.... Jag blev jätte glad när jag såg mamma och pappa så jag hoppade jämnfota upp och ner.. *lycklig*

På söndagen åkte vi ut i ölme, där vi tittade på får och promenarade omkring, jag hittade en jätte bra strand oxå för det var jätte lång grunt så mamma och pappa kunde kasta pinnar till mig hur långt som helst, och jag kunde hämta dem igen!!!! De tyckte jag var jätte duktig, men de fattade nog inte va lätt det var eftersom det var så långrunt.

image45


De senaste dagarna har det bara regnat och regnat, trist värre...jag och mamma var både leriga och genom blöta när vi kom hem från stallet igår.... men jag hittade en ny kompis där iaf, liten och svart var den...kanin tror jag mamma sa att den hette. Men jag kunde tyvär inte komma in till kaninen och hans kompisar och leka för det var ett galer i mellan,..men vi kunde stå och lukta på varandra. *kanin luktar konstigt*

Idag tisdag har mamma och pappa haft telefon tid med vetrinären oxå, så nu ska jag få gå längre promenader och börja bygga upp mina muskler. *phust va jobbigt*
Jag får promenera i hela 25 minuter nu, jag får till och med börja gå i trappor lite gran, sen ska vi tillbaka till vetrinären den 1:e tror jag för att se hur det går.

Nu ska vi ut och plocka lite blommor.

Ha det gott, puss och kram Tequila!!



"Den som inte längre vill bli bättre, slutar att vara bra"


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej lellsmöla! Säg till mamma att det är dags att
lägga in lite nytt att läsa om dig och lite nya
fina bilder dig. Puss på dig!

2007-05-24 @ 14:35:59
Postat av: Denna dära!

Det sägs att man inte saknar något förrens man inte har det längre. Jag vet att jag har dig, men jag saknar dig ändå. Jag vill att du ska veta att jag uppskattar din vänskap något enormt och att jag inte tar den för given! Jag längtar så tills jag kommer hem, antingen på semester eller för gott. Just nu vet jag varken ut eller in. Ha det underbart. O du, jag hållre med mordin Malou. in med mer bilder o grejer :) puss

2007-05-26 @ 03:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0