Arvidsjaur, mormor & morfar och midsommar....

Ja mycket har hänt, det är därför jag inte har skrivit på en evighet...*jag vet FÖRLÅT, ska försöka bättra mig*

Mammas syster Frida har tagit studenten, så vi packade bilen full och satt oss i bilen på väg till Arvidsjaur för att fira henne. Det var bara 105 mil dit, men det gick faktiskt. Mamma och pappa stannade flera ggr så jag skulle kuna få sträcka på benen och kissa o så....och jag hade en sån tur att de stannade vid vatten varje gång så jag fick bada och svalka mig för det var ganska varmt.


Hade en riktigt trevlig vecka, många sängar att gå runt och mysa i, men det var väldigt mycket mygg där uppe tyvär, de var juh över allt och stora som helikoptrar. :( Pappa retade tom mamma och sa att hon skulle akta sig så inte myggorna flög om kull henne... *haha jätte roligt*
Vi flyttade även ur Fridas lägenhet, och jag var så klart med, I MITTEN!!

image66


image65


Veckan efter arvidsjaur åkte mamma och pappa till grekland på semester, jag fattar bara inte hur de kunde lämna mig här hemma, jag vill juh oxå sola på stranden, bada i havet med sköldpaddor, och festa på nätterna..
*De som alltid säger att de inte klarar sig utan mig*

Men jag hade det riktigt bra faktiskt, för jag fick bo hos mormor och morfar en hel vecka, det var jätte kul. Fick försöka leka med Gia varje dag, *Dock utan större framgång*
Men jag fick dela korg med henne,...jag tror hon gillar mig mer och mer. :)
Men Mamma och Pappa kom tillslut äntligen hem.....jag blev sååå himla glad, så sen vek jag inte undan från deras sidan, ifall de skulle få för sig att lämna mig igen...

Midsommar har det varit i helgen.... mamma jobbade på morgonen, så jag och pappa städade lite här hemma. Det regnade hela dagen, och var jätte trist. Men vi lånade farfar och farmors hus och var där och grillade med en massa kompisar till mamma och pappa, och Devlon kom oxå!! Vi börjar bli riktigt bra kompisar nu, i busade ute i trädgården sen myste vi inne under matbordet när de andra åt, eller ja,,,Devlon försökte juh tigga en hel del, men jag vet juh hur man ska bete sig.... (om man är duktig och inte tigger brukar man få nått efter de har ätit, fast bara nån gång i bland)

 



På kvällen följde Kaveh och Emilia med hem till mamma och pappa för att de skulle sova över hos oss.
Jag, Devlon och Emilia delade säng! *myspys*


     
Nu ska mamma och pappa iväg och äta med pappas morfar och mormor och sen har de lovat mig att jag ska få simträna lite!:) *längtar*

Puss puss från Tequila

...Man vet aldrig när livet tar slut, så låt dina nära veta att de är dina kära...


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej gumman!
Hade det trevligt på Midsommar, tack för det :)
Söta bilderna på hundskrällena *S*
Får ta och hitta på något snart :)
Kramar

2007-07-05 @ 10:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0