Bada, bada, BADA!!!!!

Är på jobbet nu, strax dags att börja jobba igen för lunchen är snart slut!!!



Jag och mamma har precis varit ute o promenerat en halv timme i värmen och jag trodde nästan både hon och jag skulle dö...jag gick sakta bakom mamma för att visa mitt missnöje med att hon skulle dra ut mig i värmen....
Men hon sa till mig att skärpa mig och följa med...... Sen sa hon något om att jag skulle få bada, då spetsade jag öronen lite...Men vart i hela friden skulle jag kunna bara i närheten av mitt jobb tänkte jag!?


Men det dröjde inte länge för ens jag såg VATTEN...mamma hade inte skojat med mig, jag skulle få bada!!!:)
Tror det kallas Ålkärr eller något sånt konsigt...och tänk inte långt från jobbet kan jag bada!!!:) *UNDERBART*
Jag verkligen älskar att bada!!

Igår fick jag oxå bada faktiskt...mamma o jag åkte o handlade efter jobbet och fixade lite sallad för att fjäska lite för pappa (fråga mig inte varför, men mamma tyckte tydligen att vi skulle det)

Sen åkte vi ut till skärgården och de svängde in där jag brukar få bada....gissa om jag ville ur bilen!!
Mamma och pappa satt sig på en filt och käkade och var allmänt tråkiga om jag får säga vad jag tycker... Men jag ignorerade de för en stund och roade mig själv i vattnet..såå himla härligt var det!!:) Men efter att ha lekt i vattnet själv i nästan en timme tyckte jag det var dags för mammsen och pappsen att vara med och leka!!! *de fattade vinken när jag kom gör blöt o ville vara nära dom*

     
Kan tänka mig att jag var i vattnet och simmade och busade i nästan 2 timmar!!:) Var lagomt trött sen på kvällen när mamma och pappa fick besök! Men de gjorde inge eftersom jag fick ligga i mammas knä!!:)

I dag hoppas jag pappa kommer hem dirket efter skolan så vi kanske kan åka och bada igen!!:) *om du läser detta pappa så kan du väl skynda dig*


Lägger in lite bilder, sen är det dags att börja jobba igen!!

     
(Lite roliga bilder från när jag övade att gå i tunnel)


Nu blir det till att jobba!
Många pussar från lilla mig! /Tequila


Kommentarer
Postat av: Marina

Goa tequila..du ser ut att ha haft riktigt skoj iaf... Hoppas nu att din matte o husse tränat upp dej till en snygg tjej med korrekt bakdel ;) :P så vi kan slänga ut alla "fula" tikar å erövra ringen själva nu ;) Ses snart skruttan hälsar din plastmatte :)

2008-07-10 @ 16:10:01
URL: http://www.needfulthings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0